Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Dat je incoherent bent:
- Enerzijds hanteer je voor gedwongen vaccinaties het mantra van IC's / zorg ontlasten
|
Ik geloof eerder dat de groep antivaxers tot een verwaarloosbare minderheid gaat in elkaar schrompelen. Ik ben niet voor
een algemenen vaccinatieplicht maar wel voor de mensen die in contact komen met risico groepen.
Citaat:
- Anderzijds negeer je de voor de hand liggende manier - niet gevaccineerden gewoon niet behandelen.
|
Als ik dat al heb beweerd (wat me zou verwonderen) dan heb ik daar toch een ander idee over gekregen. Niet gevaccineerden behandelen
als er plaats is. Als er moet gekozen worden hebben gevaccineerden meer kans op overleven, die keuze ligt dus ook voor de hand.
Citaat:
- Maar dan kom je hier kritiek geven dat valse gevaccineerden de ziekenhuis cijfers zouden vertekenen, ....
|
Lijkt me een correcte conclusie.
Citaat:
... de optie (die je negeerde) met dezelfde factor NOG efficienter maakt.
|
Niet echt hé? Iemand met een goed gemaakt vals rijbewijs gaat men op de openbare weg ook niet aan de kant zetten.
De antivaxers die beweren dat ze gevaccineerd zijn lijken me niet echt onze meest waardevolle medemens. .
Citaat:
Dat is als de truck loskoppelen van de opligger, om die laatste dan met een auto te willen trekken. Dat is niet coherent he, je
beweert dat je een probleem wil oplossen, maar de oplossing weiger je.
|
Waar slaat dat eigenlijk op?