Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Jack Bauer
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Citaat:
Ben het volledig met je eens!
De volgende keer moet die persoon gewoon stemmen op iemand die dom en achterlijk op hem overkomt
|
Zeg ik dan dat je op Anke Vandermeersch moet stemmen misschien?? Anke is inderdaad nog dommer en heeft nog minder inhoud dan Freya, maar dat vind ik dan ook geen referentie.
Maar als je argumentatie om op iemand te stemmen niet verder gaat dan ze is knap, slim en scherp dan weet ik al genoeg hoor.
|
Ah, maar deze keer weet ik HEEL zeker dat ik Anke niet genoemd heb
Ben trouwens benieuwd welke argumentatie er nog meer bestaat om op iemand te stemmen 
|
Buiten scherp, slim en schoon? Een degelijke dossierkennis, onvoorwaardelijke inzet, heel wat bewezen hebben, opkomen voor bepaalde ideeen die nog aandacht verdienen, keuze genoeg dus! Maar op iemand stemmen om dat ze slim(bijna elke politieker is slim), schoon en scherp is kortzichtig.
|
Een degelijke dossierkennis

? Uhhhmm...laten we ons beperken tot de burger, als je het niet erg vindt
Weet niet of er daar bij jullie iets anders mee bedoelt wordt, maar bij ons houdt scherpte in dat je kort op de dingen zit(lees:inzet).
Trouwens, je kunt alleen een keuze maken voor een PARTIJ op grond van ideeen die aandacht verdienen(je weet wel, teamwork

).
Een nieuwe regel in de politiek: mensen onder de 40 jaar komen er niet in (de politiek(speciaal vermeld voor de Blokkers

))
P.S. Wellicht is het voor iedereen handiger wanneer je voortaan kaartjes kunt verzamelen(in een zak chips) van politici waarop hun dossierkennis, ervaring en hun inzetquota vermeld staan