Los bericht bekijken
Oud 26 december 2021, 19:50   #69
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Inderdaad lijkt de overheid niet echt meer te durven om het ECHTE economische leven ,bron van haar inkomsten, stil te leggen..................
Mij is duidelijk..... waar de politiek sterk staan door en door hun vakbonden sterk vertegenwoordigt zijn, zijn ze nog nooit volledig moeten sluiten. Hebben deze bedrijven steeds wel verder mogen verdienen.

Alle schade en economische verlies ondanks de grote inspanningen die gedaan werden word gelegd bij zelfstandigen en hun bedrijf en ook theater, cinema enz. enz. enz.

Of men mag open blijven ( zo moeten geen ondersteuning betaald worden) maar de drive van het bedrijf word systematisch opnieuw aanbanden gelegd of herleid op 10% waardoor overleven onmogelijk word....
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden