Los bericht bekijken
Oud 28 december 2021, 16:31   #12
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Als de bewering bij de start van dit draadje juist is,is meteen het bewijs geleverd dat de CST een politiek instrument is,geen "sanitair"...En hebben de "conspiraty-theoristen" gewoon gelijk gekregen.......

De ENIGE waarde die een cst KAN hebben is een soort rap consulteerbaar vaccinatieboekje......En een vaccinatie is een vaccinatie....

Ik krijg binnen 2 weken een eerste keer Moderna .Mijn 2 voorgaande Pfizers zijn momenteel vermoedelijk amper nog van sanitaire waarde......

Het zal mijn "booster"(ik vermoed dat het eigenlijk 1 v 2 zal zijn) zijn die straks mogelijk enige waarde heeft.....

Wat zit men te lullen over het verleden.Wie "intreedt" in de vacinnatie is gevaccineerd...PUNT.......
Wanneer hebben de samenzweringstheoristen géén gelijk gekregen?

Toen ze voorspelden dat de lockdowns langer dan 2 weken zouden gaan duren?
Toen ze voorspelden dat er een algemene mondmaskerplicht zou komen? (al dan niet binnen ook verplicht)
Toen ze voorspelden dat men vaccins zou gaan verplichten, in plaats van aan te bieden?
Toen ze voorspelden dat de ene na de andere "variant" zou opduiken?
Toen ze voorspelden dat je NOOIT volledig ZAL gevaccineerd zijn?

Hoeveel voorspellingen moeten er eigenlijk uitkomen om diegenen die er NIET in geloven te beschouwen als volstrekte idioten?