Los bericht bekijken
Oud 29 december 2021, 11:01   #5
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Laat ons even de connecties binnen die forum bekijken. Wat zijn de kansen zou u denken het is natuurlijk omdat de mensen hier zo weinig prijs geven over zichzelf dat connecties moeilijk te maken zijn. Diegenen die iets prijs geven zijn dan ook wel te verbinden.
Naam nu de draad “Vrouwen”

Plots komt het verhaal over de SM rechter van Mechelen.
Ik had reeds voor die zijn toog in het vredegerecht te Mechelen mijn zaak staan te verdedigen, maar eerlijk gezegd veel indruk maakte dat klein manneke niet op mij. Zijn vrouw echter die mij in de Sotscop ook te Mechelen verbaal aanviel was andere koek. Toen die de kranten bericht brachten dat die mensen uit armoede café “Het Kelderke” gingen openen maakte ik mij direct het voornemen om er zeker en vast nooit binnen te gaan.
Nu wist de Rudy plots te vertellen dat hij in de buurt van Het Kelderke woont (ik zal er maar bijzetten: Niet dat hij daar klant was) en daar de dochter van één van mijn nichten daar zowat de enigste bakkerij opengehouden heeft was er in dit kort verhaal onmiddellijk connectie.
Tel maar er zijn in dit verhaal 4 personen plus mezelf en door mij zijn we allemaal verbonden.
Ik kan de connectie nog verder trekken maar weerom moet ik dan mijn id blootgeven, wat we niet echt willen.
Is zoiets niet raar eigenlijk?
Er zijn binnen dit forum wel meer connecties te vinden. Met Johan Daelemans heb ik via de autosport prachtige connecties, maar de vraag is mag ik die hier plaatsen.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 29 december 2021 om 11:10.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden