Los bericht bekijken
Oud 29 december 2021, 11:03   #5
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Er zijn dus 300.000 ongevaccineerden in Vlaanderen, wie zijn ze?

Volgens mij hebben de meeste mensen een goeie reden om het niet te doen, los van de zogezegde wappies.
- er zijn 60.000 autisten die maar erg lastig een prik zullen nemen
- 15% van de mensen denkt allergies te zijn voor medicijnen, dat is 900.000 mensen. Onderzoek houdt het op 300.000, ofte 5%, dat is wel met kinderen inbegrepen.
Dan hebben we nog mensen op specifieke medicatie, immuniteitsproblemen, angsten, enzovoort.

Een pak mensen gaan dus sowieso niet gevaccineerd worden, uiteindelijk spreken we over een kleine groep in een leeftijd die haast nooit zal leiden tot een IC opname. Een vaccin houdt ook quasi geen besmetting tegen dus dat is ook geen argument, het vaccin verplichten zal dus geen verschil maken, het gaat ‘m dan puur over macht en het uitwissen van de controle-groep.
Waar haal jij dat cijfer?
Ik kijk naar (niet meegerekend: beneden 12 j)
https://covid-vaccinatie.be/nl/inter...end=2021-12-27

niet gevaccineerd 421.949 7,27%

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden