Los bericht bekijken
Oud 30 december 2021, 18:20   #1
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard Brussels Gewest koopt gebouw voor transmigranten

Citaat:
De Brusselse regering is van plan om een gebouwencomplex in Haren aan te kopen met de bedoeling het als opvangcentrum voor transmigranten in te richten. De kost voor de twee bij elkaar gelegen gebouwen nabij de NAVO bedraagt twee miljoen euro. Een absurde investering, vinden zowel de huidige als de voormalige staatssecretarissen voor Asiel en Migratie. “Calais verplaatsen naar onze hoofdstad, begrijpen wie begrijpen kan. Bron.
Brussel gaat op een paar jaar tijd van een schuld van 3 miljard naar 11 miljard in 2025. (Met een jaarlijkse begroting van 4 miljard dus straks een schuldgraad van bijna 300 % !!) En dan miljoenen gaan uitgeven aan migranten die hier niet eens willen zijn ?! Ik kan er echt niet meer bij. Wat moet doorgaan voor 'links' is zo zo zo ziek in het hoofd. Het is niet normaal meer. Ik begrijp het niet meer. En dat terwijl er hoe langer hoe meer nood is bij de eigen bevolking. Echt ... serieus ... wie stemt nu in hemelsnaam nog 'links' ... ik kan er niet meer bij ...

In de meltingpot gaat alles kapot.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden