Discussie: Computernerds
Los bericht bekijken
Oud 1 januari 2022, 09:27   #58
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Rechts bij Windows 10 Update, een melding ...

Deze PC voldoet momenteel niet aan de minimale systeemvereisten voor het uitvoeren van Windows 11.

Géén idee van hoe dat bij Intel is maar bij de meeste AMD's moet je dan even bij de BIOS instellingen gaan kijken.

Het is algemeen geweten dat niet iedereen er fan van is om even in het BIOS te gaan 'rondzwerven'

Eén vn de vereisten om te voldoen aan windows 11 is TPM (Trusted Platform Module)

Bij AMD's heet dat in BIOS TPM 2.0 (fTPM)

Men kan dat aanzetten als men gebruik wil gaan maken van Windows 11

Ik ben er niet zeker van maar laat je dat niet beter afstaan als u niet echt van plan bent om over te schakelen naar Win 11?

De ondersteuning voor Win 10 zou in 2025 afgelopen zijn.

En denken die bij MicroSoft echt dat de mensen dat gaan blijven kopen, hun verdienmodel????

I doubt it ...

Ik denk zelfs dat je vélen zal zien overschakelen naar de één of andere gratische Linux distributie.

Dit geschreven zijnde wens ik al de forumleden/medewerkers en mensen van de moderatie een Gelukkig Nieuwjaar 2022

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 januari 2022 om 09:28.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden