Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele
Identiek bij alle plofwagens als de bestuurders een zware voet hebben. Vertel toch eens wat nieuws.
Een tabelletje met het rijbereik bij volle gas op autobahn: (naargelang hun ploftank en max verbruik dus)
https://www.focus.de/auto/ratgeber/k...d_3515475.html
Plots met electrische wagens zou het rijbereik belangrijk zijn?
Met de komst van snelladers is dat sowieso al verleden tijd.
|
Dat is een beetje analoog aan de N-VA oplichterij
namelijk
de oplichterij van anderen is geen toelating om ook oplichterij te plegen.
En voor electrische wagen ligt het rijbereik extra gevoelig (als men veel en/of ver rijdt). U zult daar maar in the middle of nowwhere uw vrouw moeten bellen dat u niet thuis zult zijn, want de auto heeft geen energie meer op 70 km van huis. U zult enkele uurtjes (ja toch wel, hebt u zelf een EV ?) in een hoteltje moeten blijven....als de batterie oplaadt.
Rijbereik is idd belangrijker bij electrische wagens.
Of gaat u de krant bellen dat ze het compleet mis hebben met volgende :
https://www.hln.be/binnenland/met-ee...ress~a8888ad6/
U moogt ook VRT bellen om te zeggen dat het allemaal zo erg niet is
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/08...-auto-op-reis/
Ik rijd nu electrisch...gelukkig kan ik 's nachts aan de thuisstekker opladen. Mocht ik afhangen van de laadpalen, was ik al 2 keer (op twee maand) zeer bekaaid ervan gekomen. Maar ik zou thuis geraakt zijn met mijn bak naft.