Los bericht bekijken
Oud 20 januari 2022, 11:42   #98
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Ook bij Knack hebben ze nu eindelijk het licht gezien.

https://www.knack.be/nieuws/belgie/w...d-1823801.html

"Wallonië wankelt: 'De economische toestand is gevaarlijker dan die in Griekenland destijds' "
"De financiële toestand van het Waalse Gewest oogt beroerd. Zonder structurele bezuinigingen dreigt de schuld onbeheersbaar te worden, zegt de fine fleur van de Franstalige economen. Wallonië betaalt de prijs voor 'de buitengewone laksheid die het Waalse begrotingsbeleid sinds jaren kenmerkt."

"Annemans: U praat met een separatist. Dus het momentum dat zal ontstaan door het feit dat de Franstaligen - veel - geld nodig hebben, moeten de Vlamingen naar hun hand zetten.

Niet voor een klassieke Belgische ruil van geld voor een paar bevoegdheden. Wel voor een versnelling richting het ultieme akkoord over de sluiting van België.

Een akkoord waarvan ik al jaren zeg dat de Vlamingen eerst zelf uit België moeten stappen, om vervolgens met de Franstaligen te gaan onderhandelen over de voorwaarden van de boedelscheiding. "

Ja het beloofd nog spannend te worden bij de volgende verkiezingen.

De Vlaamse onafhankelijkheid komt er aan .
Kaproen, hebt ge een vaccin teveel gekregen of heb je iets gesnoven dat u misvallen is???
België is al gesplitst in pro en contra vaxers.
Alhoewel die laatste naam verkeerd is want ik ben niet 'contra' vaxers. Van mij mogen ze de hele dag vaxen.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden