Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Usquebaugh
En die ontzettend hoge opkomst bestond uit nauwelijks de helft van de stemgerechtigde mensen. Bovendien is het zo dat de Republikeinen in Amerika met ongeveer een kwart van de stemgerechtigde kiezers absolute macht heeft.
|
Klopt niet. Kiezers die bewust niet gaan stemmen, sluiten zich aan bij de meerderheid. De GOP heeft dus drie kwart van de kiezers achter zich.
Citaat:
|
En in de vele interviews die aan de vorige presidentsverkiezingen voorafgingen was één zinnetje buitengewoon populair: "I don't vote, it only encourages them." Tja, voor mij is dat onverschillig.)
|
Tenminste hebben ze de keuze.
Citaat:
|
Over die vehikels als Spirit en Vivant: Ik denk dat ook het soort mensen dat hier rondloopt niet weet waar Spirit en Vivant voor staat.  )
|
Het is dan ook niet erg relevant.
Citaat:
|
Ten laatste wil ik zeggen dat dat voor u drempelverlagend werkt, maar voor mij is er wel een groter onderscheid in het politiek landschap dan links en rechts. (Als iemand die extreem-rechts is zou u dat moeten weten  )
|
Dat zegt u, ik zie mezelf gewoon als rechts. Mijn ideeën verschillen niet van de mainstream republican (al vindt u die wslk ook extreem). Maar gezien het enorme aanbod aan linkse en centrum-linkse partijen in België,
lijkt de
enige écht rechtse partij extreem te zijn.