Los bericht bekijken
Oud 25 januari 2022, 18:21   #432
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Trouwens de Franstaligen zelf hebben geen interessen in Frankrijk, want dan komen ze onder de knoet van Parijs.

Voor Wallonië en de Franstalige politici is het gewoon een noodzaak om bij Vlaanderen te blijven en het word tijd dat men dit in Vlaanderen gaat beseffen.
Vlaanderen is niet de underdog van België, maar de Vlamingen gedragen zich als een schotelvod.
Klopt inderdaad, omdat de Franstalige regio's ook wel zien hoe armtierig het overleven is in bv Noord Frankrijk, Parijs hen laat stikken.

Terwijl ze Vlaanderen sinds het ontstaan van het sjoemel merk Belgie financieel afromen op alle en onmogelijke vlakken om hun kiespubliek te onderhouden.

Terwijl wij die leven op Vlaamse bodem als wij MOETEN gaan kiezen zelfs niet op de volksvertegenwoordigers en hun programma van het Franstalig lands op democratische wijze de mogelijkheid krijgen om op hen te Kiezen of afwijzen!!

Er is hier nog nooit een democratie geweest, de Franstaligen dicteren van uit de federale als dictators over mensen die leven op Vlaamse bodem zonder dat wij ook maat iets er tegen kunnen doen op democratische wijze!!
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 25 januari 2022 om 18:24.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden