Los bericht bekijken
Oud 27 januari 2022, 20:42   #21
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Wel,we zien het nu genoeg....

Omwille van "rechtszekerheid" kan een Belgische Minister of Staatssecretaris iemand niet eens het land uitzetten....

Want een of andere "raad" moet nog bevredigd worden en ongetwijfeld nog met een of andere "commissie" overleggen en aftoetsen

We mogen inderdaad,niet voor de eerste keer,vaststellen dat het ambtenaren en andere niet-verkozenen zijn die de lakens uitdelen .

Ja,het is niet alleen meer de "rechtsstaat" die scheef hangt maar de "staat" tout-court...En wat staan we regelmatig eigenlijk in dat kieshok te doen? (Mr Mahdi heeft STEMMEN hé,mogelijk meer dan gans die "raad" samen)

Persoonlijk mag ik het dan niet altijd met Mr Mahdi eens zijn,maar ik gun het IEDERE uitvoerende politicus van IEDERE partij dat hij/zij WERK kan verrichten zonder dat weer een of andere mol opduikt...

Werk voor de parlementairen om al die onnozelheden te verwijderen uit onze regelgeving (dat is aan HEN,niet aan Mr Mahdi)...

O wacht,we HEBBEN geen parlementairen die naam waardig,blijkt de laatste twee jaar....
Ik denk dat we wel parlementairen, de naam waardig, hebben.
Alleen werden ze door de vivaldisten aan de kant geschoven.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden