Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem
Nu de heilige Zuhal zich aan het kronen is als patrones van liegebeesten en leugenaars, zal het VB toch electoraal extra wat moeten groeien om het te verwachten verlies van de N-VA goed te maken.
En in uw scenario hang alles af van de uitslag van de anderen.
Wever heeft al zijn intenties duidelijk gemaakt...iets met de PS om zijn nooit-met-de-sossen-afspraak met de geschiedenis te halen.
Het zal in uw scenario dus afhangen wie van de anderen op de N-VA - PS kruiwagen wil springen.
En om wat in de vetpotten van de macht te graaien staan ze allemaal te springen.
Het is heel duidelijk dat de hoofdstrekking binnen de N-VA helemaal niet via het VB wil gaan.
zie ook : https://forum.politics.be/showpost.p...2&postcount=10
|
In elk scenario spelen de onderlinge verhoudingen een rol.
Zuhal zou (ik heb geen glazen bol) wel eens DE uitzondering kunnen zijn in een volgende kiesuitslag: een reuzensprong omhoog.
Er is geen hoofdstrekking bij de nva. Er is enkel strategie.
Ik ontken niet het bestaan van machtsgeilheid. Bij geen enkele partij.
|