Los bericht bekijken
Oud 31 januari 2022, 17:27   #1
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard nieuwe vorm van vax-chantage

"Experten" stellen voor dat men de bevolking moet verplichten om te kiezen of ze wel of niet gevaccineerd willen worden, en bij een negatieve keuze mogen ze het gaan uitleggen tegen "meneer doktoor."

https://palnws.be/2022/01/verplichte...door-experten/

Er is op de 2 jaar die bijna gepasseerd zijn een voortschrijdend inzicht. In het begin was ik mordicus tegen elke en alle regels, en ik ben dat nog steeds. Maskers, lockdowns en vaccins hebben voor 99,8% van de bevolking niets dan ellende met zich meegebracht. Het enige dat ik geleerd heb sindsdien, is dat voor de 0,2% ziekelijke ouderlingen het vaccin er voor gezorgd heeft dat ze een redelijke kans hebben gekregen om nog even langer in het WZC kunnen zitten te niksen.
En dus geniet een niet-gevacineerde 100% bescherming tegen bijwerkingen van het experimentele mRNA vaccin, en 99,8% tegen de ziekte zelf.
En intussen heeft men 2 jaar de tijd gehad om net genoeg bedden bij te creëren om ervoor te zorgen dat de zorg niet overspoeld werd, maar brandluchtje deed NIETS.
Bovendien, waarom is de "de zorg niet overspoelen" plotseling de basis van ons samenlevingscontract geworden? Staat dat in de grondwet? Art. 1; alles en iedereen moet wijken zodat de "zorg niet overspoeld wordt?"

Dat zou mijn antwoord aan "meneer doktoor" zijn.

Maar U mag rustig aanvullen. Dat de heren "doktoor" maar zien dat ze goed voorbereid zijn.

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 31 januari 2022 om 17:28.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden