Los bericht bekijken
Oud 1 februari 2022, 23:21   #6
ridderke
Schepen

ridderke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Ridderke, dit is je zoveelste insteek die niet tussen de regels maar in KAPITALEN vertaald als 'het ingebeelde onveiligheidsgevoel'...
Sinds het rapport van VAN SAN en de velen die er op volgden is dit schaamteloos en een stamp in de onderbuik van de vele slachtoffers!
Is dat uw boodschap aan de meisjes die jaarlijks slachtoffer worden van (groeps) verkrachting door jongerenbendes?
Aan de vele ouderen die daar dagelijks slachtoffer van zijn?
De vijf agressieve overvallen die mijn moeder de laatste vier jaar heeft ondergaan... daar was niks ingebeelde aan...
Vastgebonden worden op haar eigen bed en met een mes bedreigd worden was jammer genoeg geen boze droom.
Twee vriendinnen verliezen omdat 'jongeren' hen achterover trokken op de roltrappen van de Metro was maar al te reëel!

En dat allemaal omdat je op het VB wil kappen!?!
Dit is één van de schaamteloostste draden die je tot nu plaatste maat.
Op dit moment hoop ik ten zeerste dat de helft van wat mijn moeder zaliger overkwam jou in de volgende maanden te deel valt.
Want het zijn lafaards zoals jij die het mogelijk maken dat dit soort zaken niet enkel blijven bestaan maar zelfs hand over hand toenemen.

Met deze draad plaats jij jezelf op het niveau van Phillippe Moureaux die het in de val lokken van agenten, brandweerlui en ambulances en zelfs beschietingen met kalashnikovs faits divers noemt.
En van zijn dochter die rellen, brandstichtingen en georganiseerd roven afdoet als 'een manier van feestvoeren'...

Something is rotten in Belgium Ridderke...
En tussen de regels van deze post stink jij erger dan een dooie kat!
Schaam je!
Iets verkeerd gegeten amigo, ik leg juist uit dat de angst voor het vreemde normaal is en geef links een veeg uit de pan. Verder geef ik geen verwijten aan het VB in deze tekst.