Los bericht bekijken
Oud 2 februari 2022, 21:28   #452
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ze is nochtans waterdicht hoor.

Kijk, we zijn het toch eens dat levenslange gevangenis equivalent is aan een directe doodstraf ?

Maw, 1 jaar gevangenis = 1 levensjaar minder.

We zijn ook akkoord dat dus 1 jaar huisarrest = 1 jaar gevangenis.

Dus is 1 jaar huisarrest gelijk aan 1 levensjaar verloren.

Mindere belemmeringen tellen voor wat minder. 1 jaar niet naar restaurant mogen en vrienden niet mogen ontmoeten en zo is waarschijnlijk equivalent aan 4 maanden huisarrest.

Ik neem in het algemeen "een kwart" voor de 2 jaar couilloneren. Dus een half jaar huisarrest voor iedereen.

Een half jaar huisarrest voor 11 miljoen Belgen, is dus 5.5 miljoen levensjaren verloren. Kom, 5 miljoen want we hebben misschien (haha) 500 000 levensjaren gered door 50 000 corona doden minder te hebben of zo (ik ben gul).

Netto balans dus 5 miljoen levensjaren kapot gemaakt.

Als we mensen van alle leeftijden doodschieten, dan zijn daar kinderen en ouderen bij, dus een gemiddelde levensverwachting van 40 jaar.

Om dus een idee te hebben van wat het wil zeggen, 5 miljoen levensjaren vernietigen, dat is equivalent aan 125 000 mensen willekeurig dood schieten.

Zo. Krijg daar maar eens een speld tussen

En bon, misschien deelt ge dat door 2. Ma foi, dat verandert niks.
vanaf wanneer is het actief en vanaf wanneer is het indirect?

Geldt dat dan ook -hypothetisch- voor Joke Schauvliege als minister van milieu die niks heeft gedaan aan de PFAS-vervuiling als ze -hypothetisch- wist dat er een probleem was?

x jaar PFAS norm overschreven ==> y blootstelling ==> z verlies van levensjaar ==> z jaar de gevangenis in? Geldt dat daar ook? Of is geldt het alleen voor "actief beleid" (dan moet ik een ander vb zoeken)

Laatst gewijzigd door Voltian : 2 februari 2022 om 21:28.
Voltian is offline   Met citaat antwoorden