Los bericht bekijken
Oud 3 februari 2022, 22:44   #24
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
dat wordt dan één grote val- en struikelpartij over de kabels op de voetpaden in de WE's.
https://forum.politics.be/showthread.php?t=252551

post 40 (verbod belemmering voetpad) en snelle oplossing post 42.

Het internet staat er vol van.

Link juni 2018. dus
Citaat:
https://stroohm.be/mag-een-laadkabel...voetpad-lopen/

MAG EEN LAADKABEL OVER HET VOETPAD LOPEN?

6 juni 2018 / Elektrisch Rijden Laadoplossingen

CONCLUSIE

De gemeenten hebben hun politiereglement (nog) niet expliciet voorzien op het nieuwe fenomeen van ladende wagens. Je valt automatisch terug op het verbod van ingebruikname van publieke ruimte. Deze wetgeving is echter initieel bedoeld voor bouwwerven, terrassen, schuttingen, reclameborden en uitstalramen. Het is dus op zich verboden, belangrijk is dat je aan de gemeente wel een vergunning kunt aanvragen. We raden iedereen dan ook aan om dit te doen. zo worden ze gesensibiliseerd om het politiereglement te moderniseren. We adviseren wel aan om -waar het toegelaten is – steeds met een kabelgoot te werken en deze occasioneel te plaatsen om niet als permanente constructie te worden beschouwd.
3 jaar later haalt Harelbeke daarmee het nieuws...
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/06...oottegels-uit/

Indien sommige gemeentes die oplossing niet toelaten dat ze dan zelf een oplossing aanreiken. En dat kan een laadpunt zijn aan de rand van het trottoir. Zoals een lantaarnpaal of een parkeerautomaat uit de jaren stilletjes.

ondergrondse parking luchthaven Oslo 2 jaar geleden, 727 (trage) laadpunten:
https://www.youtube.com/watch?v=mvTxH72e7nM

Laatst gewijzigd door Micele : 3 februari 2022 om 23:10.
Micele is offline   Met citaat antwoorden