Los bericht bekijken
Oud 3 februari 2022, 23:09   #3
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
't Is toch wat. Wat jij allemaal meemaakt en Wieroe ook....ERG.
Namasté.

ja joh hoe die zwarte hindoe apen mij kapot maakten, discrimineerden ja jarenlang, vechtpartijen overal, ik heb alle recordings en email corr

en ja ik moet aangifte doen openbaar, namen ok is privacy maar organisatie namen mag je noemen en bestuursleden die openbaar zijn mag je ook noemen, is geen laster en smaad.

hindoeisme valt toch vies tegen nu, ik ga nog op facebook onderzoeken wat die hindoes nou geloven en wat zij zelf schrijven, het is toch vreselijker dan ik dacht ok.

die hele karmaleer van hindoeisme is heel zielig, fatalistisch, suicidaal, dus ISlam is op dit punt ietsje beter, maar de vrouwenhaat in islam is toch het zieligste MANCO.

Andere psychiatrische patienten moeten nu ook hun COming Out doen, ook ex patienten moeten het gewoon Doen, 11 Oktober ok Comng Out dag, leuk idee he

Ik interpreteer Coming OUt als een Intelligente Machine, Vger uit star Trek , dus ook een vrouw die elk weekend de grote prive hoer is van tien grote, sterke negers moet ooit op een dag Haar Coming Out doen door openbaar te maken dat zij al tien jaar elke weekend lekker de Grote Blank Arische Negerhoer is geweest van haar stad. Ik denk dat dit een natte vingerfantasie is van heel veel moderne, vrijgevochten blanke meiden. Zelf is het mijn Fetisch he om een Raszuivere, hete, jonge, superieure Hindoe hoertje te zijn met alle echte onderdelen he boven en onderin. Mijn Coming Out is dus breder he in feite dan dat standaard gedoe en gepiep van uit de kast komen van bange, kleingeschapen, minder potente, blanke bottom homootjes.

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden