Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde
Dat doet het Covid Safe Ticket ook, daarbij kan een medewerker van een frietkot eisen dat ik mijn identiteitskaart toon, en het bewijs dat ik gevaccineerd ben.
Daarmee heeft hij dan ook mijn naam en voornaam.
Een tijdje daarvoor moest je bij elk restaurantbezoek ook een formulier invullen, dat is wat deze Vivaldi kliek ons gegeven heeft...
|
Totaal off topic.

Ik denk niet dat de persoonlijke onmacht met de consequenties van een persoonlijke keuze hier iets komt doen.
Gewoon dus een discutionele bliksemafleider om toch maar weg te raken van de totale maatschappelijke nutteloosheid van het VB en van de toch wel gevaarlijke totalitaire oprispingen zoals het pleiten voor kliklijnen voor andersdenkenden en orakelen op Tik Tok (kinder-dans-social-medium) over rekeningen presenteren.
Als u zo overtuigd bent van het VB, kunt u allicht zonder verpinken reeds 1 (eentje maar) breed maatschappelijke verwezenlijking van het VB opnoemen ?
Citaat:
Dan ga je voor die leugen.
Maar kom dan niet zeggen dat ze niets doen.
Het is het een of het ander.
|
Ze doen niets dan praten en wat filmpjes posten...ik vrees dat zelfs u daar geen tegenvoorbeelden van kunt geven.
Tot hier toe is het VB de maatschappelijk meest nutteloze partij.
Citaat:
Hoe weet u dat zo zeker?
Hebt u dergelijke sympathieën?
|
Voor het gemak (

)vergeet u cafe Uylenhoeve uit mijn bijdrage.
Dat was en is voor mij bewijs genoeg.
of dit :
https://www.hln.be/binnenland/mantel...zi-s~ac6972d1/
Citaat:
Nochtans zijn heel wat punten van hun 70punten programma gerealiseerd door andere partijen...
|
En toch blijven jullie klagen en zagen over vreemdelingen. Dus zelfs dat 70-punten plan was dus totaal nutteloos.
Het draaide alleen om de drie laatste punten natuurlijk ! De deportatie van alle vreemdelingen tot in de 3de generattie !
Kortom u moogt het draaien of keren zoals u wil, het VB is een partij met tot hier toe geen enkele maatschappelijk nut.