Los bericht bekijken
Oud 4 februari 2022, 13:45   #12
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.739
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Dat is geen overleg.

Een beleid moet ALLE BELANGHEBBENDEN een oplossing geven.

En dat is niet het geval.
In onze gemeente is ook nooit overleg. Troost je.

Gent blijkt overwoekerd te zijn aan vergunningen.

Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210530_97138190

Autovrije zone van Gent steeds minder autovrij: bijna 100.000 vergunningen in omloop

GENT - Steeds meer voertuigen rijden rond met een vergunning voor de autovrije zone in centrum Gent. Vorig jaar waren er bijna 100.000 vergunningen in omloop, goed voor 38.000 voertuigen.

Bert Staes Maandag 31 mei 2021
Bijna 100.000 vergunningen? Amai dat is pakweg 50% van de inwoners.

"De diensten" van Gent zijn toch voor iedereen gelijk? (anders tip @maddox)

https://stad.gent/nl/mobiliteit-open...utovrij-gebied

De uitbreiding van het aantal openbare laadpalen zal een van de oorzaken zijn. Amai van 380 naar 3100 laadpalen! En elke laadpaal heeft wslk 2 laadpunten (zie foto, 2 connectors per paal) ! Dat gaan dan +6000 laadpunten zijn voor een middelgrote stad, en dat in België.

Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210609_96633428

Van 380 naar 3.100 laadpalen: Gent zet inhaalrace in om elektrische wagens te volgen



GENT - Met een contract voor 800 nieuwe laadpunten in de Gentse straten wil het stadsbestuur de opkomst van elektrische wagens bijbenen. Gent heeft nu weliswaar het meeste laadpalen in Vlaanderen, maar staat toch voor een inhaalrace. Gewoon een laadkabel over het trottoir leggen, wordt alleszins niet toegestaan.
Dat laatste is nog nooit toegestaan. Tenzij men de kabel eronder legt.

Laatst gewijzigd door Micele : 4 februari 2022 om 14:06.
Micele is offline   Met citaat antwoorden