Los bericht bekijken
Oud 7 februari 2022, 11:03   #691
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Inderdaad, en na een heel leven van Vlaamsnationalisme begin ik hen te begrijpen. En weet je waarom dat voor mij zo is, Schoof: omdat vrijheid belangrijker is dan identiteit. Dat is wat ik geleerd heb de afgelopen jaren: de Vlaamse mainstream is een vijand van de vrijheid en de fundamentele rechten van de mens en dus zijn alle bondgenootschappen om dat te keren goed.

Tot nu toe moest ik niet kiezen tussen vrijheid en identiteit, ik ben er altijd spontaan van uitgegaan dat die twee samengingen. Maar als ik moet kiezen - en dat is waar de coronahysterie van de mainstream Vlaming me toe dwingt - dan kies ik voor de vrijheid. En als blijkt dat de Walen daarbij een bondgenoot kunnen zijn, dan wil ik die kostbare bondgenoot zo dichtbij mogelijk houden.
Het "gemaatregel" owv covid , de aanval door de elite op het 'gemene volk' , is een Westers fenomeen, van Australië tot Canada, van Oostenrijk tot Argentinië, niet specifiek Vlaams of Belgisch.
Er is uiteindelijk niet zo veel verschil in de respectieve reacties van VL, W , NL en FR, etc.
Het covid verhaal, verandert niet mijn politieke mening over specifieke staatsverbanden.
"We hebben de Walen nodig om mee onze vrijheid te beschermen."
Really?

Laatst gewijzigd door stab : 7 februari 2022 om 11:04.
stab is offline   Met citaat antwoorden