Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Maar dat is een goeie zaak he. Zo een winkel was gewoon een opportuniteit van middelmen om zich te verrijken op de rug van het gegeven dat klanten niet direct met fabrikanten konden handelen. Maar een winkel is nergens nodig voor.
De enige nuttige mensen zijn die die producten maken en bedenken. Handelaars die daartussen zitten, zijn parasieten he. Die vulden leemtes op toen er nog leemtes waren.
|
Die middelman is alleen interresant als hij value toevoegt aan het product. Als het is om met dozen te schuiven is hij alleen een nutteloze tussenstap.
Hetgeen ik bestel kan ik doorgaans zelf aan werken of het is vuilbak als t kapot gaat. dus ga ik op zoek op t internet voor dat product dat perfect is voor mij, betalen en ik moet mijn auto niet gebruiken om een nutteloze rit te doen naar een winkel , om daar dan te zien dat ze het niet hebben of mij iets anders willen aansmeren.
Als je inderdaad ook nog rechtreeks van bij de fabriekant/importeur kunt bestellen.., ter illustratie, Toestel kost bij zo een deal broker 20 euro goeiekoper dan een verdeler. Dan koop ik het bij de verdeler. Maar tijdens mijn zoektocht blijkt dat ik datzelfde product op stock is bij de importeur en 80 euro goedkoper is, ... Ja moeilijke beslissing he.