Los bericht bekijken
Oud 8 februari 2022, 11:14   #50
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
E-commerce is een blijver en ik ben zeer blij dat het bestaat. Ik herinner mij nog uit mijn jonge tijd het eindeloze geduld dat je moest bereid zijn op te brengen wanneer je een boek wou kopen in een andere taal en uitgegeven in het buitenland. Eerst moesten ze informeren of het wel bestond, wie de uitgever was enz. Je mocht al blij zijn als ze bereid waren er onmiddellijk aan te beginnen. Dan moest het besteld worden. Dan maar wachten op een kaartje waarop stond dat het toegekomen was, meestal een kwestie van een maand of langer… Wie zou in godsnaam nog bereid zijn naar dergelijke toestanden terug te keren?
Als fan van obscure punk en skinhead muziek was het ook zo.Je kon de CD's en platen alleen kopen bij een optreden van de band of een beperkte keuze bij een mail-order bedrijfje.Nu 2 muisklikken en alles is mogelijk.

Bij de lokale kleine zelfstandige platenboer was je beperkt tot top 30 muziek,nee nu is het veel beter.