Los bericht bekijken
Oud 10 februari 2022, 11:25   #4
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Victor Magnus Bekijk bericht
Velen onder ons wrijven zich nu al in de handen in de ijdele verwachting dat onze leiders binnenkort zullen beslissen om ALLE maatregelen af te schaffen, in navolging van landen als Denemarken, Zweden, Engeland enz... omdat de pandemie dankzij de "zwakke" Omicron variant lijkt uit te doven...

Maak echter niet de vergissing om in deze illusie te geloven... De fake pandemie (wat wil zeggen volgens mij stevige griep variant die fel werd overdreven om de bevolking mateloos veel schrik aan te jagen en zo succesvol te kunnen onderdrukken) die werd aangestuurd door het WHO en WEF was en is dermate geslaagd bevonden door de samenzweerders dat ze nooit meer afscheid willen nemen van dit nieuwste dictatoriale model.

Grootste begunstigers van dit dictatoriale model in ons land zijn ongetwijfeld "geldverbrander" Frank Vandenbroucke, Connor Rousseau, Marc van Ranst en Erika Vlieghe, die allen dagdromen van een Chinees staatsmodel. Vooral dit boosaardige kwartet heeft zonder twijfel een goed rapport behaald bij Davos oprichter en voorzitter Klaus Schwab, die een boek schreef over de Covid crisis waarin hij belooft om deze crisis aan te grijpen om de wereld te hervormen... lees: naar zijn hand te zetten.

Doel: TOTALE controle over de hele WERELDBEVOLKING. Wat Klaus Schwab vooral wil is het chippen van iedere aardbewoner zodat die 24/24 uur, 7 dagen op 7 kan worden gevolgd. Met behulp van deze chip zullen de identiteitsgegevens van de drager permanent beschikbaar zijn voor de overheid, alsook de vraag of de drager over de nodige toegangsbewijzen beschikt om deel te nemen aan het sociale leven (CST paspoort). Bedoeling is ook dat tegen die tijd alle cash geld zal zijn afgeschaft en in de chip een digital wallet zal zijn verwerkt waarmee de drager zijn/haar dagelijkse aankopen kan doen.

Ben je stout geweest in de ogen van de overheid dan kunnen ze je tegoeden eenvoudigweg op 0 zetten en ben je een paria die nergens meer terecht kan en gedoemd is om om te komen van honger en ontbering...

Voor wie twijfelt aan de plannen van Klaus Schwab, ziehier dit artikel:

https://www.afr.com/world/europe/whe...0200714-p55br2

... Waarin hij de plechtige belofte doet: "We gaan NOOIT meer terug naar de wereld die we kenden voor 2020... Bereid je voor op een wereld vol agressie...!"

De huidige anti-pandemie maatregelen lijken thans in het ene na het andere land te zullen worden opgeheven MAAR (zoals gewaardeerd forumlid PatrickV hier elders zegt) de overheden zullen dit succesvolle beleid altijd op een waakvlammetje zetten en nooit HELEMAAL weglaten, zodat ze altijd een stok achter de deur hebben om alle maatregelen weer uit de kast te halen van zodra hun hulptroepen de virologen daarvoor groen licht geven vanwege de opkomst van een onbekende "mogelijk gevaarlijke" variant...

Ik ben geneigd om Klaus Schwab op zijn woord te geloven: We gaan inderdaad nooit meer terug naar de wereld die we kenden voor 2020..., helaas...
Die non sequitur redenering uit je handtekening ben ik misschien niet mee akkoord, maar wie nu nog denkt dat een wereld van voor 2020 terug te zien is eraan voor de moeite. Maar rampzalig hoeft dat niet te zijn. We gaan immers ook niet meer terug naar een wereld zoals voor 2001 of voor 1989.

Laten we ook hier niet in een non sequitur valstrik trappen, en stellen dat de wereld van morgen niet per se een slechte wereld hoeft te zijn.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden