Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uitverveling
Truckers, in mijn ogen die het laagste op de ladder staan. Op hetzelfde niveau als de boeren en de SUV rijders genre Dodge Ram en Ford Raptor. Jarenlang door mijn werk tegen al die macho's moeten zwijgen. Maar ze wel veel geld uit hun zakken gehaald door de prijzen op maximum en zelfs erboven te zetten. Ze wisten niet beter, de lomperiken. Vorige zomer en na de zoveelste discussie met zo een marginale trucker aan mijn toenmalige werkgever mijn C4 gevraagd en gekregen. Economische reden tijdens COVID periode. Vandaag nog steeds blij dat ik die beslissing toen heb genomen. En dat ik niet tegen dat marginaal gespuis meer moet zwijgen.
Voor mij moet een trucker of boer doen wat er van hem gevraagd wordt en verder zwijgen. In het geval van wat in Canada gaande is: trucks in beslag nemen, deze vernietigen en een levenslang rijverbod voor elke trucker die daar aanwezig is.
|
Gewoon uit nieuwsgierigheid:
- wie staan volgens u dan 'het hoogste op de ladder'? En waarom?
- zijn er voor u nog méér mensen die moeten doen wat er van hen gevraagd wordt en verder zwijgen? Zo ja, wie? Zo neen, waarom niet?