Los bericht bekijken
Oud 10 februari 2022, 11:47   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
OK? Wat is de nieuwswaarde hier van?
Ik klaag persoonlijk al dertig jaar identiek dezelfde toestanden aan, maar dan in België wel te verstaan.
Het aantal doodsbedreigingen dat ik kreeg is al lang niet meer te tellen.
En al de keren dat ik aangifte gedaan heb werden ze steeds verticaal geklasseerd...
Mevrouw moet bescherming krijgen? Waarom dan? Bij mij stonden die kerels gewoon mij aan de voordeur op te wachten in witte djellaba en dito hoofddeksel...

Wie is hier door nu zo verrast dat dit "nieuws"waarde heeft?
Doodsbedreigingen en geweld zijn toch de gewone werkwijze bij het soort volk dat hier (heel even) aan het daglicht blootgesteld werd?
Naast het verlies van de "vrijheid van meningsuiting" stel ik mij de vraag: "Stel dat 'wij' mensen zo snel op onze teentjes getrapt zouden zijn wat dan???"

Meer dan 5 over twaalf zelfs al en hoog tijd dat de EU de grenzen gaat sluiten en terug huiswaarts gaat sturen van zij die zich niet kunnen aanpassen of zich niet willen aanpassen?

Soms schrijf ik er al eens bij: "probeer eens te doen, wat bepaalde mensen/groeperingen in 'ons' land de EU in het algemeen doen, in de landen waar zij zelf vandaan komen ..."

Gaat niet goedkomen denk ik.

Laatst gewijzigd door Universalia : 10 februari 2022 om 11:55.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden