Los bericht bekijken
Oud 11 februari 2022, 17:26   #5
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Net live op de radio.

Er komen een hoop versoepelingen, maar terug zoals vroeger is nog geen sprake van want het virus is nog niet uitgeroeid.

Ik stel mij hier enorme vragen bij, want het virus uitroeien is toch niet mogelijk? En heeft toch ook weinig zin? Ik vind dat geen realistische visie.

Er moet een concreet draagvlak zijn voor de maatregelen. Concreet bedoel ik geen cijfers of getallen maar een sociaal of medisch onverantwoorde immorele situatie.
Veelzeggend dat je je nu pas vragen stelt. Ook vreemd dat je je geen vragen stelt over de verlenging van de noodtoestand die gisteren werd goedgekeurd, waarbij het parlement de facto nog maar eens voor 3 maand buitenspel gezet wordt. Kan u me eens duiden in wat voor noodtoestand we juist zitten? Teveel snotvallingen op de werkvloer?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden