Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Uitstekend idee. Het zou meer natuurlijke selectie met zich meebrengen, en het zou het aantal nuttelozen in onze maatschappij kunnen verminderen. Ook zouden dergelijke zelfbevrijdingsklinieken een bescheiden bijdrage kunnen leveren aan de oplossing van het probleem van de overbevolking. Kortom, ik zie alleen maar voordelen.
|
Alleens van gehoord dat er in de rijke landen meer zelfmoorden zijn dan in arme landen ?
Rijke mensen zijn door de band ook ongelukkiger dan armen. Zij zijn bvb gefrustreerd over het feit dat er mensen zijn die vrij zijn en schijnbaar veel gelukkiger zijn dan zij zonder bezittingen. Nuttelozen noemen ze die dan.
Maar als het te erg wordt cynicus dan vindt ik inderdaad dat je in zo n kliniek terecht moet kunnen hoor.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 maart 2005 om 19:26.
|