Los bericht bekijken
Oud 12 februari 2022, 09:52   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Bloederige SUV's ...

Honderden SUV’s besmeurd met nepbloed in Gent: “We verklaren ze vogelvrij”

Citaat:
“De opmars van de SUV komt neer op een privatisering van de veiligheid op de weg”, zegt de anonieme actiegroep in een pamflet. “Ze wanen zich veilig in hun pantserwagen terwijl de publieke veiligheid erop achteruit gaat.” De groep roept op tot een aanpassing van de fiscaliteit voor auto’s.
Kan ik de actievoerders daarbij ongelijk geven?

Ik dacht dat er in bepaalde Amerikaanse Staten zelfs al een verbod was om met een SUV deel te nemen aan het verkeer????

Het is zoals het is:de meesten zitten hoog en droog in zo een SUV maar daarbij is er een massa mensen die er gewoon niet met kan rijden met zo een grote wagen.

Ikzelf ben er niet echt fan van, van die grote bussen.

Lastig op de baan is 's avonds of 's nachts dat de meesten met volle grootlichten aanrijden en dat u uw antiverblindingsspiegel gelijk ziet 'aanspringen'

Kom zo eens ééntje tegen in een smal straatje met zo een SUV dat is pas 'gieren' dan.

Ze houden er rekening mee dat u opzij gaat zodat zij de weg vrij hebben, yeah right.

Pijnlijk detail bij de bloedsmeerders is dat het zal vallen onder: uw eigen rechten????

Laatst gewijzigd door Universalia : 12 februari 2022 om 09:53.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden