Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele
Uiteraard, als meer dan 50% van het wagenpark electrisch is, in 2050 ofzo gaan de EVs ook moeten betalen. Kan vroeger zijn.
Jaguar stopt met SUVs te maken. Tja heeft alvast iets met vervuiling/verbruik te maken. Het wagenpark van een merk moet tenslotte aan de Europese CO2-wetten voldoen. Die worden binnenkort weer strenger.
Heb je helemaal geen SUV modellen (ICEs of hybride) meer zijn die gemakkelijker te halen. SUV BEV is de uitzondering (I-Pace)
SUV-vrije zone in steden? De jacht is al een tijdje geopend. VAB vind het geen goed idee. Er zijn idd betere middelen (zoals huidige CO2 formule * factor gewichtsklasse. Zoals Nederland toepast met zijn MRB)
|
Jaguar stopt niet met SUV's omwille van vervuiling maar omdat het zich veel hoger in de markt wil positioneren met luxe-sedans (EV).
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
Support the country you live in or live in the country you support.
|