13 februari 2022, 11:41
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Omdat wij samen kinderen hebben, en dat administratief stukken gemakkelijker is (vooral dan omdat ik van land veranderd ben).
Let wel, wat ik NIET leuk zou vinden is dat ze bijvoorbeeld elders bij iemand zou intrekken en ik mijn plan kan trekken met de nozems. Voor mij is "trouwen" een soort van afspraak dat we samenleven, samen verantwoordelijk zijn voor de kinderen, elkaar vertrouwen geven in zakelijke dingen zoals een huis kopen en dergelijke meer, en ja, ook "automatisch" seksueel toegang tot elkaar hebben zonder veel poespas (ttz U niet telkens moeten afvragen of ge nu een #metoo probleem gaat hebben als ge ze eens vast pakt).
Ik had het enkel maar over seksuele pretjes en zo, niet over een "dubbel leven met een ander". Het is niet omdat ik, bij wijze van spreken, graag met haar naar de bioscoop ga, dat ik het verkeerd zou vinden dat zij ook filmen bekijkt zonder mij, zie je. Ik zou het WEL lastig vinden mocht ik ontdekken dat zij een totaal parallel leven heeft met kinderen en dergelijke bij een ander. Maar neuken op zich om pret te maken, nee dat stoort mij niet. Integendeel, zou ik zeggen, hoe meer zij zich amuseert, hoe beter ik dat voor haar vind.
|
En is dit wederzijds,mag u andere seksuele partners hebben?
Is uw stelling hypothetisch of heeft u een open relatie?
|
|
|