Los bericht bekijken
Oud 16 februari 2022, 12:02   #290
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyler Durden Bekijk bericht
Het grote probleem was in het begin vooral de leugens van China. Ze gaven totaal verkeerde cijfers door waardoor wij hier de CFR veel te hoog hebben ingeschat.

Hadden we meteen de correcte geweten (wat iedereen die logisch kon nadenken wel had kunnen bedenken dat deze veel te hoog lag) was de reactie fundamenteel anders geweest. Dat geloof ik wel.
Dat weet ik nog niet zo.

Ik herinner me iets gelezen te hebben pakweg 14 dagen geleden: Van Gucht zei dat volgens hem, mocht covid-19 bij ons begonnen zijn ipv in China, wij zeker niet vlugger het probleem gedetecteerd zouden hebben.

Misschien is een pandemie zo uitzonderlijk, dat we ons er door laten vangen omdat we het niet genoeg kennen. (is de volgende pandemie toch de vogelgriep?)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden