Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2022, 11:42   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Als die dopingtest klopt en het waar is dat zij iets genomen (al dan niet bewust of niet bewust) zou hebben dat op de verboden lijst staat dan moet men tot actie overgaan daar het oneerlijk is naar de andere deelneemsters toe die het zonder één of ander product in hun lichaam doen wat hulp zou kunnen bieden aan uithoudingsvermogen en andere ...

Schakelde men Maria Sharapova op die manier eerder al niet uit of was het weer maar eens een slimme zet van Maria zelf om uit het tenniswereldje te stappen en verder niet al teveel tekst & uitleg meer te moeten geven.

Haar bollekes (sugrpova) zijn wel lekker, de snoepjes bedoel ik.

Toen zij verdwenen is uit het tennis volgde ik het het langs geen kanten meer juist misschien even nog voor Elise Mertens en enkele andere Belgische speelsters.

p.s.

Even zoeken naar medicijnen & hun meestal duistere bijsluiters?

Medipim

Wie leest dat ook zo een bijsluiter die meestal vééééél te klein geschreven zijn en waar bij sommige 'producten' er verwarring kan ontstaan.

Laatst gewijzigd door Universalia : 18 februari 2022 om 11:47.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden