Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2022, 12:49   #10
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Wie heeft er gezorgd dat de jongeren nu kunnen studeren en feesten en alle luxe hebben?????? Juist , degenen die van hun 14 jaar gewerkt hebben om hun koters een beter leven te geven.
Idd
(maar oh wonder, ik ben het 100% eens met u)
Van studenten zou ik verwachten dat die de voorbije 2 jaar heel blij zouden geweest zijn. In alle rust en kalmte kunnen studeren zonder al te veel afleiding.
Sorry, maar dat was de manier waarop ik het gedaan heb...werken werken werken en als ik er dan toch eens uit moest...de ziel uit mijn lijf fietsen. Alleen.

Die rotverwende jongen die van geen hout pijlen weten te maken, zouden vroeger anders gepiept hebben. Gaan werken op de fabriek of op de boerderij van de ouders. En geen goesting ? Enkele petsen tegen de oren kon vrij snel de goesting doen terug keren.
Neen, ik voer geen pleidooi om terug te gaan naar die tijd, helemaal niet.

Maar ik heb ook kinderen opgevoed. Die lopen nu niet te neuten over psychische problemen. Die hebben ook geen nood gehad om zichzelf te lopen zoeken of een tiental studies eens te proberen voor enkele weken.

Ik snap die rotverwende nesten niet. Ze hebben alles...en het is nog niet goed. En die arme ouders, die kunnen ganse dagen gaan werken om de loeten van hun kroost te betalen.

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 18 februari 2022 om 12:58.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden