Los bericht bekijken
Oud 18 maart 2005, 09:51   #7
eigeeltje
Burgemeester

eigeeltje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw
Dit vind ik een goede reactie. Ik weet dat er op dit forum een aantal mensen rondhangen die het extreem-rechtse zionisme van de Israëlische staat aanvallen en ik weet dat ik daar zelf soms ook bij ben. Doch een aantal van deze mensen zijn wellicht rabiate jodenhaters, en daar hoor ik absoluut niet bij. Eerlijkheidshalve: ik hecht geen geloof aan alle 9/11 complottheorieën die de ronde doen, aan alle verhaaltjes over Illuminati, Protocollen en Joodse samenzweringen en stel die dingen ook regelmatig in vraag waar ik ze tegenkom. Maar ik tracht met iedereen te discussiëren en mezelf een beeld te vormen van wat de waarheid zou kunnen zijn. Op die manier kom ik er ook het snelste achter.

Maar, lieve Firestone, ik heb niets, in het geheel niets, tegen joodse mensen die geen medewerking verlenen aan het oorlogszuchtige beleid dat sommigen in Israël willen voeren, en dat al even nefast is voor de Palestijnse bevolking als voor de joden zelf. Al dat extremisme is uit den boze, want het zal alleen maar méér haat brengen, meer oorlog en méér pijn.
Het zionisme speelt niet in het voordeel van de joden die in vrede willen leven, want het ene extremisme wekt het andere op.
Wees echter voorzichtig, en vertrouw niet degenen die nu in Antwerpen doen alsof ze de vrienden zijn van het joodse volk door zich nu tegen de moslims te keren.
Ik zou het zelf niet beter kunnen verwoorden
eigeeltje is offline   Met citaat antwoorden