Los bericht bekijken
Oud 21 februari 2022, 12:09   #509
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Een poging om het op te nemen tegen Tesla?

Tesla in het vizier van Duitse regelgever voor Autopilot-functie

De zelfrijdende functies van bepaalde wagens zijn misschien goed en werken misschien naar behoren op een testbaan van de bedrijven zelf maar in het dagelijks verkeer zoals het er nu uitziet zie ik dat nog niet echt als iets goeds.
Tesla heeft in Europa nog niet dezelfde FSD-mogelijkheid-software als in USA.

Ze mogen dat dan ook gerust onderzoeken bij Tesla, maar dan zullen ze het ook moeten onderzoeken bij Mercedes en BMW en andere..., want die hebben ook "autonoom-automatische rijspoorwissels" bij hun systemen

Hier gedemonstreerd bij een Mercedes:
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=fdhxcMmud_g

Fahrassistenz-Paket im Mercedes GLA: Automatischer Spurwechsel & alle Funktionen im Test
Dat meestal alleen Tesla genoemd wordt in bepaalde media is pure desinformatie.

Citaat:
maar in het dagelijks verkeer zoals het er nu uitziet zie ik dat nog niet echt als iets goeds.
Ik neem aan dat je er echt geen bal van begrijpt.

Tesla bewijst en monitort dus elk jaar dat er veel minder ongevallen gebeuren met hun Teslas met aktieve autopilot gereden dan met Tesla zonder aktieve autopilot gereden.

Dat het systeem nog ver van perfect is is algemeen geweten. Het wordt wel geleidelijk beter.
Uiteraard zit er nog altijd een verantwoordelijke bestuurder in met hun typische menselijke fouten en kemels in het verkeer.

Laatst gewijzigd door Micele : 21 februari 2022 om 12:18.
Micele is offline   Met citaat antwoorden