Los bericht bekijken
Oud 18 maart 2005, 12:08   #14
thelawschoolkid
Vreemdeling

thelawschoolkid's schermafbeelding

Standaard

De universiteit waar ik vertegenwoordiger ben wou ook vergoedingen geven voor de studentenvertegenwoordigers, om ze zo meer te stimuleren om mee te doen, maar dat is gewoon absurd, wij hebben het dan ook zelf afgewezen. Je vertegenwoordigt je medestudenten toch om andere redenen mag ik hopen, dan eens wat geld te kunnen binnenrijven.
Wij stelden wel meer erkenning voor, voor onze inzet, zoals preasidiumleden dat onrechtstreeks hebben.

Maar ze verdienen inderdaad goed, maar dat is vaak nog niet genoeg en wat krijg je dan? Zie naar Bush, dan gaan ze zich inmengen in bedrijven en toestanden en zijn ze politiek niets meer waard. Bij het begin van ons land waren onze politici afhankelijk van hun eigen kapitaal, want voor hun functie kregen ze nauwelijks geld, dus had je enkel het groot kapitaal dat een functie in de politiek kon doen.

Om dat nu deels te vermijden en de politici dus niet (uitdrukkelijk) te dwingen extra inkomens te zoeken hebben ze ne vette portefeuille, anders krijg je van de kortste keren nog veel meer toestanden ala lizin, maar dan met de echte machtige mensen van onze samenleving en daar heb ik pas schrik voor (voorzover dat nu al niet bestaat).

www.petitiononline.com/NMBSSNCB/petition.html

Laatst gewijzigd door thelawschoolkid : 18 maart 2005 om 12:09.
thelawschoolkid is offline   Met citaat antwoorden