Los bericht bekijken
Oud 22 februari 2022, 15:12   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Amazon schrapt “Black Lives Matter”-organisatie van zijn liefdadigheidsplatform

Amazon schrapt “Black Lives Matter”-organisatie van zijn liefdadigheidsplatform

Reden:

Schenkingen van tot $ 60 miljoen werden vermoedelijk niet volgens de voorschriften geboekt

Uit de tekst:

Citaat:
Amazon heeft de Black Lives Mater Global Network Foundation, die deel uitmaakt van de cultuur-marxistische Black Lives Matter-beweging (BLM), van zijn liefdadigheidsplatform geschrapt. De Amerikaanse internethandelaar motiveert zijn beslissing ermee dat de BLM-stichting niet openbaar maakte wat er met de vele miljoenen is gebeurd die zij na de manifestaties na de dood van de eerder veroordeelde Afro-Amerikaan George Floyd had gekregen. Volgens mediaberichten gaat het om tot $ 60 miljoen.
En al die miljoenen die zij binnen weten te halen via de filmindustrie en andere want overal in films en reclame zie je wel Afro-Amerikanen & andere ...

Of dat een goede kant op gaat daar durf ik nog aan te twijfelen.

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 februari 2022 om 15:13.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden