Los bericht bekijken
Oud 22 februari 2022, 16:31   #99
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Vandaag laat nog eens Colruyt binnen, met mijn kin langs de grond (daar zetten ze de goedkoopste versies).
Katte-eten, Everyday, zak van 2 kilo, degelijke verpakking als de dure, 1,69 euro. Tegenover dat staat Aldi, kartonnen doos 1 kg, 0.99 euro.

Door deze ervaringen sinds gisteren, neig ik nu Aldi te quitten en voor Colruyt te kiezen, waar ik > 10 jaar terug een paar jaar klant ben geweest, en verliet wegens de almaar terugkerende hogere prijzen na verlaging zogezegd wegens 'actie concurrent".
Maar ik wil het nu terug een kans geven. De vraag is, hoeveel keer ik er voor niks ga staan, betekenende lege schappen van goedkoopste producten. Bvb vandaag was er geen 0.72 euro brood, ik had er anders 1 gekocht als proef. Wel zaterdag avond. Maar Aldi is niet veel beter geworden intussen, 10 jaar geleden was je quasi zeker dat Aldi dat 0.72 (toen nog net 0.69) brood had, maar sinds ze ook zoveel soorten begonnen te hebben verdween die zekerheid even rap met de toename van de soorten.
Maar ik zal zien.
Als dit positief uitdraait zal ik Colruyt klant worden. En misschien zijn hun kleinere vestigingen uit de Spar keten ook optie, allicht hebben ze die goedkoopste producten a la Everyday ook aan die prijzen. Iemand daar een idee over?
Wij zijn klant bij o.a. Colruyt. Wij vergelijken de prijzen niet meer. Voor kleine hoeveelheden gaan we nog naar de Aldi omdat die dichtbij is.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden