Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2022, 09:08   #260
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Laat ik jou deze vraag stellen: met wat we nu weten, zou je opnieuw staan te juichen voor "Maidan" als je de klok terug kon draaien of had het Westen daar beter niet zijn hand overspeeld? Is dit niet ook voor u aanleiding tot bezinning?
Ik zou 100% opnieuw staan juichen voor Maidan, ook vandaag.
Dit is een strijd die gestreden MOET worden, ook al kent ze deze tragische en barbaarse evolutie.

Ik KEN persoonlijk mensen die daar stonden en weet hoe ongelofelijk gemotiveerd ze waren (en zijn).

Niet omdat de CIA ( ) of Soros ( ) ze daartoe had opgeroepen of betaald had, het idee alleen al is ridicuul.
Ze stonden daar omdat ze ECHT bij de EU willen horen en een beter leven voor hun kinderen willen, dat moet je toch kunnen begrijpen?

Ze dachten dat ze echt een kans gingen krijgen, maar het Russische neofascisme heeft daar dus een stokje voor gestoken.

Verhofstadt en Van Balen etc. op dat podium : dat was slechte PR, die beelden zijn ondertussen eindeloos misbruikt door anti-EU hysterici en complottheoristen. De bedoeling was uiteraard goed en ik kan begrijpen waarom ze het deden, maar het was niet de juiste actie, ze hadden moet DADEN stellen, geen loze woorden op een podium verkondigen.

Laatst gewijzigd door parcifal : 26 februari 2022 om 09:09.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden