Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2022, 22:44   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Waarom heeft GOD mij niet als hogere blanke man gemaakt??

Onderwerp
Waarom heeft GOD mij niet als hogere blanke man gemaakt??

Betoog/ analyse:

1) Ik had vandaag nog pittig telefoongesprek met een hindoestaanse man die mij nu beetje wil ondersteunen, hij kent psychologie beetje, maar hij kan niet verklaren als echte Hindoe gelovige waarom GOD/ Allah/ Jezus/ enz enz mij niet als hogere blanke man maakten en geboren lieten worden.

2) Maar volgens mijn zuivere, mensaapachtige, Binaire logica circuits in mijn prehistorisch koelie apen brein kan een hogere, langere, superieure BLANKE man ook zelf niet verklaren waarom GOD/ Allah / Jezus/ Thor/ Wodan / enz enz hem als Blanke man maakten en ook zo geboren lieten worden.

3) Maw, het is een onverklaarbaar mysterie, zelfs Wieroe kan het waarschijnlijk niet verklaren waarom hij als Arisch Hollandse Huiskat geboren moest worden ipv als een vogelvrije Hollandse straatrat of grijze huismuis.

4) Geloof en Religie kunnen dit ook niet verklaren voor mij en Wieroe. Onverklaarbaar probleem dus. Waarom bestaan de hogere Blanke Ubermenschen anyhow?? Sommige dingen mogen wij misschien NOOIT en te nimmer weten als zieke, vraatzuchtige en intelligente insecten op deze exo planeet.

5) Post hier je antwoorden en analyses aub. Ja lang, blank en grootgeschapen zijn is toch het hoogste op aarde, vanuit evolutionair oogpunt. Vladimir POetin is hier een van de mooiste voorbeelden van, en hij is schatrijk, vermogen ruim 200 miljard USdollars. Echte Ubermensch.

6) PS ik ben zelf nu ongeneeslijk ziek, en ga niet lang meer leven denk ik vaak. Psychiatrische ziekten, en suicidaal vaak, goed dat er een dood bestaat ok, einde van mijn lijdensweg in een zwak, kleingeschapen, minderwaardig, viesbruin, koelie apen lichaam. Ja Untermensch zijn is toch een straf en daarom redeneerden de Arische Nazies in Hitler Duitsland van, laten wij hun maar gratis een enkeltje geven naar het Verre OOSTEN om hun lijden stop te zetten, en hen te verlossen uit deze levenslange lijdensweg. En ok vele hogere kaste Hindoes maakten mij dit ook duidelijk, dat ik maar gewoon zelfmoord moet plegen als enige hoop op een snelle verlossing uit mijn lijdensweg. Dus ok Hindoeisme biedt mij alleen de dood als enige hoop en daarom kan ik geen hindoe gelovige zijn, en nu heeft Wieroe mij in feite toch op professionele wijze bekeerd tot het Katten geloof. Ja, kijk naar deze ruim 3000 foto's van mij he in katten mode stijlen sedert 2016 dan zie je het zelf mijn katachtige HHM 100 % Waldo mode/ fashion kleding stijlen, als pure zelftherapie ontwikkeld en toch tot op heden een echt succes.

link onze foto publicatie account, nu ruim 9500 foto's online:
https://eu.zonerama.com/dewanand/707692

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 26 februari 2022 om 22:46. Reden: aanvullen
dewanand is offline   Met citaat antwoorden