Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje
Nee, zijn kans om Oekraïne en het Oekraïnse volk op de knieën te dwingen is verkeken.
Rusland had in één trek vanaf de grenzen als een pletwals over Oekraïne moeten rijden.
Dit is niet gebeurd en de bevolking heeft zich kunnen bewapenen en die in het buitenland verblijvende jongeren hebben de tijd en kans gekregen om zich te mobiliseren.
En hoewel het westen militair niet tussen beide zal komen, zal het westen ook niet verhinderen dat er vrijwilligers als verzetstrijders Oekraïne gaan helpen.
Poetin zal de steden in handen krijgen, maar de Russische militairen zullen zware verliezen leiden en buiten de steden zullen ze steeds rekening moeten houden om Oekraïnse en westerse guerillastrijders.
Oekraïne gaat gewoon een tweede Afghanistan worden voor de Russen.
De vraag is alleen hoelang Poetin daarvoor de steun van het Russische volk, het Russische leger en de Russische politie zal krijgen.
Want veel Russen zullen het zien als een broederoorlog.
|
ja dacht ik ook Tweede AFghanistan, jarenlange guerilla oorlogjes met radicalisering en wraak bommen gooien overal ter wereld.
of Rusland moet met felle tapijtbombardementen en Thermobaric raketten supersnel alles platgooien en alle verzet dood maken, 100.000 raketten afvuren binnen 12 uur tijd, continue tapijt bombardementen, in totalitaire oorlog stijl. Zo breken zij snel alle verzet en er vallen snel half miljoen doden binnen 96 uur grondleger oprukken en alles inpikken na zulke zware bombardementen.
zee van bloed zal het worden. Oorlog is natuurlijk in Harde Natuur. Wereld is toch al overbevolkt dus er moeten als het ware meer conventionele oorlogjes komen om dichtbevolkte gebieden overal in grote steden snel en effectief te decimeren, uit te dunnen. IS natuurlijker denk ik als idiootje, hoog tijd dat ik ook euthanasie behandeling aanvraag he???