Los bericht bekijken
Oud 18 maart 2005, 23:37   #66
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
jouw systeem komt op het zelfde neer als de nepstatuten. het grote falen in het tewerkstellingsbeleid is gelegen in de naieviteit als zou je mensen kunnen dwingen om te werken. zelfs dan nog als er geen werk is ? Het feodalisme is afgeschaft weet je wel. mensen zijn geen lijfeigenen - runderen die je in een of andere richting kan dwingen.
laat jezelf aub toch eens behandelen of zo
Het is kiezen of delen nietwaar,in ieder geval zal er veel minder tussenkomst van de overheid moeten komen,waar jij toch zo graag op rekent.
Of ben jij zo naief om te denken dat iedereen die werkeloos is niet wil werken.
50 jarigen en ouderen wil men gedwongen aan het werk zetten,terwijl ik gisteren op het nieuws en in de krant te horen krijg dat circa 12.000 jonge werkelozen al verschillende jaren doppen en sommigen al 10 jaar.
U kan mss eens meegaan als ik me laat behandelen,kwestie van eens een gezond oordeel te krijgen van iemand die werkt voor zijn geld nl.de Dokter.
Ik heb er een loopbaan opzitten van +/- 36jaar,denk jij dat ik alle dagen met mijn goesting gaan werken heb mss?
Het minste dat ze kunnen doen is moeite doen,en dan heb ik het niet over ouderen die reeds meer dan 25 jaar gewerkt hebben ,maar over jongeren die blijkbaar denken dat het op hun schoot gebracht wordt.
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden