Los bericht bekijken
Oud 8 maart 2022, 10:08   #172
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Nee, ik kan er evengoed 100% naast zitten, maar ik analyseer en probeer mij dan in Putin zijn plaats te zetten.
Tegelijk gebruik ik de kennis en ervaring die ik heb uit het beroepsleven, waarin vele elkaar een mes in de rug steken om promotie te laken.
Maar ook de ervaring over hoe twee concurerende bedrijfsleiders elkaars bedrijf aanvallen en proberen te verdrukken.
En ik kom uit een groot gezin waarbinnen ik de enige levende zoon ben.
Ik heb daardoor dus ervaring met mensen die vechten voor aandacht, erkenning, macht en bezit.
Het was en is voor mij dus iets gemakkelijker om bepaalde zaken in te zien, zeker als je zaken kan analyseren door gebeurtenissen.

Het is nu dus niet moeilijk om in te zien dat Putin zijn plannen vertraging hebben opgelopen door de pandemie. Putin kon zijn troepen in volle pandemie niet naar Oekraïne sturen.
1) ze zouden massaal kunnen besmet geraken en door ziekte buiten strijd gezet worden.
2) zijn machtigste wapen tegen het westen, energie was dan waardeloos geweest, want de vraag was met 30% afgenomen.
3) het Russische volk zou hem niet gesteund hebben, daar die een strijd aan het leveren was tegen corona.
Ik heb respect voor mensen die zichzelf zo au serieux nemen.

Hm... Wacht, sta me toe dat efkens te herformuleren...