Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Al een paar keer heb ik de vraag gesteld, maar tot nu toe heeft niemand kunnen antwoorden. Ik stel de vraag dus opnieuw. Hier komt ze:
Of gaan we weer wat vage complottheorieën spuien over "nazi's en fascisten" die men blijkbaar niet kan aanwijzen?
|
Komaan, Jan serieus blijven. De azov brigage zijn geen wiener zanger knapen. Al jaren staat de media er bol van. En het heeft geen zin linken te produceren die dan toch als "vage complottheorieën" worden afgedaan.
Zoals "de snotvalling" en alle "complottheorieën" ook WAARHEID zijn gebleken.
en dezelfde mensen die van "de snotvalling" de allerlaatste ziekte ter wereld maakten (als wij geen thuisgevangenen werden, 2 jaar een vod voor onzen teut droegen, en ons niet "bijna" manu-militare lieten injecteren met chemischen brol), diezelfde mensen spelden ons gewoon een nieuw "angstverhaal" op de mouw.
en putin heeft, zoals het voorlopig althans blijkt, gewoon gezegd; ik speel niet meer mee.
ik begrijp uw putin-haat alleen maar, als ge evengoed de exessen van de navo van de afgelopen 30 jaar haat.
ik voel aan dat het huidige conflict er een is dat z'n oorsprong heeft, begin 20ste eeuw, Jan.
dit heeft NIETS te maken met rusland vs. oekraïene.