Los bericht bekijken
Oud 12 maart 2022, 00:36   #18138
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Op sociale media, en eveneens in de media, vind je ook allerlei reacties in Rusland. Ik zou zeggen, diverser dan hier. (toch grotendeels eenzijdige propaganda wat we in de media te zien krijgen, en RT is verboden)

De Russische media is zeker ook eenzijdig, maar tegenstemmen krijgen toch een forum; Ik heb op VRT bvb. nog niemand aan het woord weten komen die de inval verdedigt. Nochtans zijn er genoeg te vinden, vooral in Rusland, maar ook in andere landen over heel de wereld (van Ethiopië over Indië en Egypte tot Brazilië). De "Z" wordt een geuzennaam.
Ikzelf zal dat symbool niet gebruiken, omdat ik bedenkingen blijf hebben bij het hele project.
Door de extreem anti-Russische reacties hier en overal in het Westen krijgt nuance geen kans meer. Als ik onder deze omstandigheden mijn mening moet sublimeren tot een twitter zin dan is het "I stand with Russia".
Misschien omdat ge volledig ontspoord moet zijn om die inval verdedigbaar te vinden? Ik probeer bij u ook nog altijd het eerste zinnige argument te vinden die de inval verdedigbaar maakt. Ik vind ze niet.
alpina is offline   Met citaat antwoorden