Los bericht bekijken
Oud 14 maart 2022, 14:15   #89
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ze zouden niet vaak moeten vluchten naar een vluchtelingen opvang maar eigenlijk altijd en vooral dan zonder hun mannen.

Wie op zee gaat doet dat via mensensmokkelaars. Wie kan betalen gaat mee. Weinig te maken met op de loop gaan voor gevaar dan wel op zoek naar welvaart.
En blijkbaar is op zee gaan volgens u gevaarlijker dan (zogezegd) te worden gebombardeerd.

Ik hoop dat ze er even bij stilstaan dat nu Oekraïense vrouwelijke vluchtelingen huisvesten in wijken met 'Syrische' mannelijke vluchtelingen geen goed idee is. Vooral dan in Brussel waar ze nog niet aan de integratie cursussen zijn begonnen.

En neen ik zou mijn gezin nooit achterlaten. Geen enkele man met een geweten doet dat.

Heeft U cijfers hoeveel er zijn teruggegaan ondertussen ? Ik schat 5 ?

Uw naïviteit is zielig.
U blijft uw denkfout gewoon doorzetten door steeds te doen alsof vrouw en kinderen achterblijven in het oorlogsgebied.

smokkelaars maken misbruik van de wil van mensen om te vluchten , dat heeft alles te maken met gevaar.
Het verblijf van vrouw en kinderen in vluchtelingenkampen kan slechts tijdelijk zijn , er moet iets permanents gevonden worden als de situatie niet verbetert.

"As of mid-2017, an estimated 260,000 refugees returned to Syria since 2015 and more than 440,000 internally displaced persons returned to their homes, to search for family, check on property and, in some cases, due to improved security in parts of the country."

Laatst gewijzigd door atmosphere : 14 maart 2022 om 14:25.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden