Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus
En wat wil je nu met dat bericht bereiken? Je staat hier dag in, dag uit vanop jouw zeepkistje te emmeren en te hertevreten alsof het forum.politics.be dreigt ten onder te gaan aan duistere machinaties van N-VA en ”rechts”. Uw grammofoonplaatje is ondertussen grijsgedraaid en uitgesleten. Een normaal persoon weet wanneer hij er beter een tijdje mee ophoudt want op de duur maakt dergelijk gedram geen indruk meer en gaat alleen maar vervelen. Bij u is het aan het ontaarden tot paranoia.
|
Ik kan alweer maar zien dat u op de boodschapper schiet.
Niets houdt u tegen om in plaats van op mij te schieten een lange lijst van maatregelen die de Vlaamse N-VA regering heeft getroffen om de dagdagelijkse energiefactuur van de Vlaamse werkende burger te verlagen.
Als u er mij één (1) kunt geven op dit moment, dan stop ik met oppositie voeren tegen de N-VA
En wat ik met dit bericht wil bereiken ? Het enorme verschil aanduiden tussen de federale goede Vivaldi regering die wel iets doet om de energiefactuur van de burger te verlagen en de slechte Vlaamse rechtse regering waarin de grootste rechtse partij niet verder komt dan wat steekvlam uitspraken en niets doet om in de huidige dagdagelijkse praktijk de energiefactuur te verlagen.