Los bericht bekijken
Oud 15 maart 2022, 22:37   #18551
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik ben nog altijd geen grote voorstander van deze oorlog.
Toont wel aan hoe groot de russofobie is in het Westen en hoe erg men het vindt dat het pro-westerse regime er zal sneuvelen
Door alle anti-Russische haat, eenzijdige propaganda, sancties, etc. begin ik veel meer begrip to tonen voor deze oorlog, en velen met mij.
Het is schrikbarend hoeveel westerse "pacifisten" verbaal de krijgsbijl opgraven tegen een vijand die door de westerse machthebbers is gecreëerd. Voor Oekraïne is de situatie erg, en dat een Amerikaanse behandeling ?* la Irak veel erger zou zijn is maar een schrale troost als je in de vuurlinie ligt. Het is echter de vraag of Rusland nog een andere keuze had.

Ja, zoals onder Jeltsin instemmen met een vijandelijke overname van 's lands rijkdommen en dus collectief zelfmoord plegen, die keuze hadden de Russen zeker.